Ticketshop

Kaarten voor onze concerten kunt u kopen door onderaan deze pagina het aantal kaarten in te voeren en verder te gaan door uw gegevens in te vullen. U ontvangt een bewijs in uw mailbox.

Onze donateurs kunnen met korting 2 kaarten voor ons Jubileumconcert bestellen. De kortingscode kunt u, als betalend donateur, verkrijgen door een e-mail te sturen naar aalsmeersharmonietickets@gmail.com.

Voor onze jeugdige fans hebben wij gereduceerd tarief!

De kaarten zijn allemaal inclusief 1 consumptie (koffie of thee) voorafgaand aan het concert.

LET OP:
1) Per kaart wordt er €0,75 transactiekosten in rekening gebracht.

2) Per "kaart categorie" kunnen er per transactie maximaal 2 kaarten worden gekocht. U kunt wel in één en dezelfde transactie bijvoorbeeld 2 donateurskaarten + 2 kinderkaarten kopen. Heeft u 4 gewone kaarten nodig? Dan dient u hiervoor 2 keer 2 kaarten te bestellen.

3) Gekochte kaarten kunnen niet worden geretourneerd en zijn ook niet in te zetten voor een volgend evenement van Aalsmeers Harmonie.

Heeft u problemen of hulp nodig bij het bestellen van de kaarten? Dan kunt u een e-mail sturen naar aalsmeersharmonietickets@gmail.com.