Hoera voor onze jubilarissen!

Vandaag zou voor ons een feestelijke dag zijn. Tijdens een gezellig jubilarissenconcert zouden wij namelijk maar liefst 8 jubilarissen huldigen voor hun jarenlange inzet bij onze vereniging. Helaas kan deze feestelijke bijeenkomst door de coronacrisis niet doorgaan, maar wij willen onze jubilarissen natuurlijk wel in het zonnetje zetten!

Martijn van Dam, Mart Gozeling, Helen Prochàzka, Marianne van Voorthuizen en Else Wildeman zijn dit jaar 12,5 jaar lid van Aalsmeers Harmonie. Martine Baarse is 25 jaar lid, Paula van Beek is 40 jaar lid en Gert Eigenhuis is maar liefst 70 jaar lid van Aalsmeers Harmonie. Lieve leden, hartelijk dank voor jullie trouwe lidmaatschap! We zijn heel blij met jullie en hopen dat we nog veel jubilea met jullie mogen vieren.

Natuurlijk zullen wij onze jubilarissen, zodra dit weer mag, echt huldigen. Dat hebben zij immers wel verdiend!