Leden

Aalsmeers Harmonie heeft ruim dertig musicerende leden, die uit Aalsmeer en omgeving komen. Het orkest bestaat uit circa 20 houtblazers, 12 koperblazers en 1 melodisch slagwerker. Aalsmeers Harmonie heeft zeer trouwe leden van alle leeftijden, van wie de meesten al vele jaren lid zijn van de vereniging.

Aalsmeers Harmonie kan altijd enthousiaste muzikanten gebruiken. Speelt u hoorn, bastuba, euphonium, trombone of trompet? Bent u een enthousiaste drummer? Dan bent u meer dan welkom!
U kunt vrijblijvend een repetitie bijwonen om de sfeer te proeven. Neem hiervoor contact op met ons op via e-mail of telefoon (Joan de Ruiter, 06-51128620) of vul onderstaand inschrijfformulier in zodat wij contact met u op kunnen nemen.

Het orkest repeteert op dinsdagavond in Het Baken aan de Sportlaan in Aalsmeer, van 19.45 tot 22.00 uur. Soms worden er partijrepetities georganiseerd en voor concerten zijn er enkele extra repetitiedagen. Deze repetities staan in het teken van het concertprogramma, maar de verenigingsband wordt hierbij versterkt door een gezellige afsluiting van deze dagen.

De contributie bedraagt € 17,50 per maand en dient maandelijks of jaarlijks te worden overgemaakt op de rekening van Aalsmeers Harmonie: NL13 RABO 0300 1001 67.

Inschrijfformulier

Wilt u (informatie ontvangen over) lid worden van Aalsmeers Harmonie? Vul het onderstaande inschrijfformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.