Donateurs

Donateurs zijn erg belangrijk voor het verenigingsbestaan. Vanaf 2006 zijn de subsidieregelingen in de gemeente Aalsmeer aangescherpt, wat betekent dat de verenigingen zelf meer geld moeten werven. Een actief donateursbestand is dan ook onontbeerlijk.

Voor een minimum bedrag van € 12,50 per jaar geeft u Aalsmeers Harmonie de kans om haar plannen te verwezenlijken. Als donateur heeft u korting op de aankoop van entreekaarten. Daarnaast wordt u door middel van een nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de activiteiten van de harmonie. Het laatste nieuws kunt u ook altijd op deze site vinden.

U kunt uw donatie overmaken naar de rekening van Aalsmeers Harmonie, rekeningnummer NL13 RABO 0300 1001 67. Voor alle inlichtingen over contributie, donateurschap en giften kunt u contact opnemen met onze penningmeester Irene Teeuwen

Aanmeldformulier

Wilt u donateur worden van Aalsmeers Harmonie? Vul dan hieronder het aanmeldformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.