Fijne Dierendag namens Aalsmeers Harmonie!

Nadat ons project voor Koningsdag zo goed werd ontvangen, willen we jullie laten weten dat wij het er niet bij laten zitten. We zijn inmiddels weer volop aan het repeteren, uiteraard met een strikt protocol en geheel conform de geldende maatregelen.
Een paar enthousiaste leden hebben het idee opgepakt om met speciale gelegenheden iets te organiseren in de vorm van een digitaal project. Zodat u allen weet dat we aan de weg timmeren en ons hoofd niet laten hangen.

Het filmpje dat we nu presenteren is voor dierendag, The Pink Panter Theme.

In het filmpje zult u zien dat onze leden zich hebben uitgedost en hun lessenaars hebben versierd. Het thema van de versieringen is uiteraard ‘dieren’.

U zult vaker van ons horen, bijvoorbeeld tijdens Halloween, Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw en Valentijn.

Omdat een concert er voorlopig niet in zit, en we wel graag van ons willen laten horen, hopen we dat u via deze weg, op afstand, van ons kunt genieten.

Voorlopig dus nog even op afstand en digitaal, en hopelijk via Radio Aalsmeer, maar we geven niet op.

Ondanks de moeilijke tijd waarin we leven gaan we gewoon door met waar we goed in zijn; muziek maken!

Mocht u zelf ideeën of verzoekjes hebben voor een digitaal project, dan staan we daar natuurlijk ook graag voor open. Denk bijvoorbeeld aan een verjaardag of een jubileum, misschien zelfs wel een bruiloft. U kunt contact met ons opnemen via info@aalsmeersharmonie.nl of een berichtje achterlaten onder dit filmpje.